Questa fattura è un esempio: puoi discutere la tariffa desiderata con il rivenditore e concordare un'offerta di leasing individuale.
Chilometraggio
1.850 km
Tipo di cambio
Manuale
Anno
09/1971
Carburante
Benzina
Potenza
243 kW (330 CV)
Venditore
Privato
Dati di base
- Carrozzeria
- Coupé
- Tipo di veicolo
- Epoca
- Trazione
- Posteriore
- Posti
- 2
- Porte
- 2
Cronologia veicolo
- Chilometraggio
- 1.850 km
- Anno
- 09/1971
- Revisione
- 07/2028
- Ultimo tagliando
- 09/2023
- Proprietari
- 2
Dati tecnici
- Potenza
- 243 kW (330 CV)
- Tipo di cambio
- Manuale
- Cilindrata
- 5.766 cm³
- Marce
- 5
- Cilindri
- 8
- Peso a vuoto
- 1.420 kg
Ambiente
- Carburante
- Super Plus 98
Equipaggiamento
- Extra
- Sedili sportivi
Colore e interni
- Colore
- Rosso
- Colore finiture interne
- Nero
- Materiale
- Stoffa
Descrizione del veicolo
De Tomaso Pantera Type 874 - Left Hand Drive
1971 - Left the factory in September 1971
Early model
Matching Number, chassis / engine
Black and red paints
Ex property of a collector, true car aficionado, recently deceased.
Very spectacular Italian seventies supercar designed by Tom Tjaarda (at the time, a disciple of, and working for Ghia) combined with very powerful muscle car power from a 351 ci (5,8 liter) Ford V8 and coupled to a ZF 5-speed gearbox.
330 Horse Power and acceleration from 0 to 100 Km/h in 5,5 sec.
This early production model is definitely considered the purest designed Pantera and the truest to the original design idea from Tom Tjaarda, also designer of the Ferrari 365 California.
No artificial aero appendices, pure lines.
The engine has been completely redone in 2016, the ZF 5-speed gearbox has been changed in 2017 along with the clutch.
Shock absorbers changed in 2013.
All invoices on demand.
The car starts and runs perfectly, absolutely no leaks.
MOT passed in 2023 without any remarks. Valid till 2028.
Visible in Beaune, 21, France upon appointment.
Possibility to organize shipment of the car at buyer's expenses.
Do not hesitate to contact me if you have any question.
1971 - Left the factory in September 1971
Early model
Matching Number, chassis / engine
Black and red paints
Ex property of a collector, true car aficionado, recently deceased.
Very spectacular Italian seventies supercar designed by Tom Tjaarda (at the time, a disciple of, and working for Ghia) combined with very powerful muscle car power from a 351 ci (5,8 liter) Ford V8 and coupled to a ZF 5-speed gearbox.
330 Horse Power and acceleration from 0 to 100 Km/h in 5,5 sec.
This early production model is definitely considered the purest designed Pantera and the truest to the original design idea from Tom Tjaarda, also designer of the Ferrari 365 California.
No artificial aero appendices, pure lines.
The engine has been completely redone in 2016, the ZF 5-speed gearbox has been changed in 2017 along with the clutch.
Shock absorbers changed in 2013.
All invoices on demand.
The car starts and runs perfectly, absolutely no leaks.
MOT passed in 2023 without any remarks. Valid till 2028.
Visible in Beaune, 21, France upon appointment.
Possibility to organize shipment of the car at buyer's expenses.
Do not hesitate to contact me if you have any question.
Leasing
Offerta di locazione esclusiva da null
Costi una tantum
- Acconto
- € 0,-
- Costo del trasferimento
- Keine Angabe
- Costo di registrazione
- Keine Angabe
- Totale, unico
- € 0,-
Dati generali
- Tipo di contratto
- Kilometerleasing
- Chilometraggio p.a.
- 10.000 km
Spese mensili
- Durata
- 60 Monate
- Quota mensile
- € 523,-
Informazioni aggiuntive
- Più km costi
- € 0,0000
- Risarcimento per meno km
- € 0,0000
- Rata finale
- € 15.992,34
CONSIGLIO
Mediazione creditizia Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Venditore
PrivatoContatti
- IVA deducibile
- Prezzo rivenditore
- Queste informazioni sono fornite dal fornitore del certificato.
- Prezzo finale offerto al pubblico, comprensivo di IVA, non vincolato all’acquisto di un finanziamento, a permuta o rottamazione. Passaggio di proprietà e IPT esclusi.
- Per rata si intende l’importo mensile indicativo relativo all’esempio di finanziamento pubblicizzato. Invitiamo il consumatore a leggere con attenzione il messaggio pubblicitario. Il consumatore può valutare diverse forme di pagamento e/o di finanziamento rivolgendosi all’inserzionista o ad altri istituti finanziari.